NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

miercuri, 14 septembrie 2011

quyama

Am povestit cu un prieten bun si drag intr-o seara, acel gen de prieten care are sufletul acela pur, neincarcat si simplu. Da , asta e cuvantul : simplu.Imi povestea de sotia sa care are cateva probleme de sanatate si imi marturisea cu o sinceritate debordanta ce facuse si prin cate a trecut.Mi-a zis: stii, profesore, intotdeauna spunem, daca celalalt are probleme, ca el e singura cauza a problemelor lui, insa ma gandesc ca actiunile si faptele mele au contribuit mult la starea ei, adica nu e ea singura vinovata.Si am auzit , domnul fie laudat din gurile multora : tu esti cel ce te poti ajuta, tu esti singurul responsabil pentru ce ai facut, doar tu poti face asta...
Ma intreb atunci de ce suntem legati si ne iubim, ne apreciem si facem asertiuni la persoana celuilalt daca fiecare e responsabil doar de faptele sale. E absurd.Suntem unii pentru ceilalti, si nu doar pentru noi. Asa ca , inainte de a spune tu esti responsabil te poti intreba daca nu e doar partial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu