NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

marți, 6 septembrie 2011

scrisoare de departe de cei vii

Scalambe doruri de tine, de tot timpul care a trecut, a trecut. Am vazut pe cineva care purta aceeasi bratara verde din lemn si mi-am amintit de rasul tau si de bratele tale.
Scalambe doruri ma pustiesc si imi fura trupul si sufletul amarnic de parca raman altcineva.
Imi vad mainile , le aud parca si imi soptesc de ce nu pot sa iti tina mainile.Trec pe aceleasi drumuri pe unde am fost ,pe unde te-ai impiedicat uitandu-te dupa un pisic, pe unde am ras si pe care imi povesteai parca pentru prima oara totul.Am avut timp sa povestesc si nu am povestit cu nimeni si nimeni nu stie ce am trait, o moarte, o viata, o nastere, o pustiire, o experienta....
Scalambe doruri, vise in care apari ca un hot sa imi furi somnul si visele...
Scalambe doruri careimi amintesc ca am asteptat atat sa ma nasc sa te intalnesc sa iti spun, sa iti soptesc, sa te ador, sa te sorb, sa te floare, sa te camp, sa te nor, sa te ploaie, sa te vant, sa te Dumnezeu, sa fiu, sa fii.
Scalambe doruri de tine, de ochi, de mana, de san, de suflu, de lacrima ta.
Scalambe doruri de Dumnezeu pe care il tot rog in van si nu aude, e surd.
Scalambe zile si nopti nedormite prin gari triste in care ma gandeam la tine si te chemam.
Scalambe lacrimi secate in strafundul sufletului pana seaca tot si nu mai pot plange.
Scalamb telefon la care nu am raspuns dupa toate durerile fizice si launtrice , si noptile , dupa tot ce am pierdut sau am castigat.
Scalamba iubire si durere a ta pe care o ai pentru mine...
Iti amintesti de acel bistro vienez?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu