NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

duminică, 18 decembrie 2011

oamenii mici au ambitii mici

Sa stii ca daca eram tu nu eram la fel. Cu toate astea , e gata. Imi asum toate si te las asa cum esti tu. Nu mai existi pentru mine deloc. Nu te mai iubesc, nu mai tin la tine , nu imi mai e dor de tine. Am vazut si vad ce fel de om esti. Ia-ti pe cineva care poate sa iti faca toate, sa iti fie amant, iubita, mama sau tata. Te-am iubit, te-am adorat , te-am adorat, te-am uitat la fel cum faci si tu si ceilalti oameni. Sa trecem la nivelul doi, unde nu mai e nevoie de tine, nu mai e nevoie de cineva de care sa fiu sufocat si cu care sa ma contopesc. E toxic. Nu mai esti, nu te mai aud, nu te mai vreau.Oricum a fost degeaba, fara sens, inoportun si debil tot ce a fost.Asta e....Voi sterge totul caci am luat-o de la capat....Am asteptat ca un copil un semn. Nu am primit.In schimb am dat eu semne si am primit ce am asteptat.Am crezut ca Dumnezeu glumeste..Dar.....nu a fost asa. Nu sunt fiul lui sa ii inteleg pe cei ce ranesc si sfasie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu