NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

sâmbătă, 10 decembrie 2011

patibular

Si chiar credeai ca nu voi vedea sau auzi de fiecare data ....poate nu stii cu cine stai de vorba. Uneori imi dai impresia ca esti atat de natanga incat ma crezi prost. Ti-ai castigat un statut binemeritat de care nu vei scapa in curand poate chiar niciodata. Pentru tine e deja prea tarziu sa mai poti indrepta sau sa te intorci din drum sa o iei pe altul. Iti meriti soarta. Iubirea ta sufoca, contopirea cu tine doare, nu lasi spatiu celuilalt sa iti respire porii, sa te iubeasca. La tine e totul in cuvinte, tu nu poti iubi , nu poti da nastere nimanui, la nimic, ci doar la propria ta zacere , nefericire si patima. Tu nu esti decat un cuvant, nu ai fiinta si nici suflet. Degeaba te-as canta , degeaba te-as iubi, degeaba. Si toate cuvintele uneori se sterg draga mea, fie ele scrijelite in pielea sufletului cu cutitul. De fiecare data cand dai cu un picior in realitate cu celalalt te intorci in vis,unde totul e posibil, nefiresc si frustrant. Acolo e inchisoarea si iadul tau: visul...Inca visezi, inca te nasti postmatur. Si cand vine vremea sa tragi linie , o tragi numai pentru tine si celelalte mii de "prieteni" care te "adora". Nu e nimic al tau si al lui, al amandurora. E doar al tau si e o iluzie! Si tu nu esti decat un gand, o iluzie a fericirii. Nici macar ca un drog nu reusesti sa fii si nici macar tarfa. Am trait toate senzatiile acelea dinainte de a te cunoaste, sa te cunosc, sa iti cunosc mainile alea reci la fel ca sufletul tau cald pentru aceia care te iubesc cu noptile la bucata , ca tigarile. Si atat. Am inteles, te-am inteles si m-am inteles ca nu, nu mai exista. Imi amintesc tot, cu lux de amanunte, ca o carte de telefon. Acum stiu ca te-am iubit si nu te-am iubit. Sunt cele mai contradictorii trairi ale mele, legate de un cuvant, o ILUZIEEE. Nu poti mai mult si eu nu vreau mai mult. Prima oara am crezut ca e pe dos, dar am inteles ca nu poti iubi, nu poti spera si ierta. Nu ai fi putut iubi pe nimeni.Pentru tine iubirea e o afectiune virala.Te vindeci la primul impuls , la prima abatere, la primul ochi strain. toate sunt vaccinuri impotriva iubirii.Cautarea ta e zadarnicita si neconcordanta. Ce cauti si speri nu exista. Accepti doar franturi: din mine , din altii care crezi ca ar putea aduce inapoi ceva plecat. Fals. Esti in alt timp, in alta emisfera. Poate in alt gand sau cer.Eu nu pot fi acolo si nici nu stiu daca vreau sau nu. Plangerea ta, nefiinta ta, dorinta ta neimplinita nu e decat o neputinta a ta. Esti slaba pentru ca nu ai curajul sa schimbi nimic. Si daca te uiti in urma , poti spune ca ai schimbat ceva? Ii inveti pe altii sa fie puternici, ei pot.Tu insa nu.... Stii, draga mea, te-as putea acuza de superficialitate daca nu as sti cat de inteligenta esti. Cu toate astea te iubesc ....si nu te iubesc, te astept si nu te astept, te sarut cand nu te sarut, te inteleg si nu te inteleg, mi-e dor de tine si te urasc ca pe un criminal, te visez si te alung, ma rog pentru tine si te blestem, te cant si te plang in acelasi timp, un ochi al meu vrea sa te vada si celalalt orbeste, sa nu te vada, mainile mele cad, picioarele mele isi amintesc drumurile facute cu tine, fotografiile, parcul , prima imbratisare, prima noapte impreuna cand ne-am sarutat si ne-am iubit ca doi nebuni pana in zori,pe acel BOLERO care parea ca nu se mai sfarseste, cazand adanc in ochii tai verzi albastrui de care m-am indragostit din prima clipa cand te-am vazut, cu mainile mele cautandu-te peste tot, cu teama, cu neliniste.Si prima zapada cazuta, cand te sunam sa iti spun ca ninge desi stateam aproape si doar un deal ne despartea, dealul pe care il urcam in fiecare zi pana tine.Si toate primaverile acelea cate au fost patru cinci, printre florile gradinii. Si totul a fost in zadar..... Si toate acestea pentru a mai amana putin, pana maine totul.... Cata timp a trecut? Ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu