NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

sâmbătă, 11 februarie 2012

libertatea de a fi

mai adulmec inca parfumul tau in perna mea, si toate gesturile. pasii tai se mai aud,pe hol, asa in negura, cadentat,urmand un anume ritm. ochii tai de un caprui straniu imi inunda vise si temeri, mainile tale slabe se aud parca in tacerea ninsorii si parca pe chitara aceea electrica neagra de cateva zile cumparata.vocea ta insa e ca un ecou. si taci mai abitir ca tacerea insasi, te ascunzi sub pleoape de ger, sub trandafiri inghetati de clipe.tacerea ta ma omoara fizic. te aud doar in vis si cand ma trezesc nu se mai aude nimic, nici macar tacerea. te cant in timp ce imi starui printre vorbe, imi aduc aminte, incerc sa uit, te beau ca pe un pahar plin de naduf, te ignor ca apoi sa imi amintesc de tine. ma framanti si te urasc in timp ce taci. vorbesc cu mine si cu dumnezeu dar degeaba. simturile au mutit, nu te mai aud, nu te mai vad, nu te mai miros, nu te mai alerg prin zapada. cat de departe esti? cate infinitati? cate drumuri? cate clipe, cat? nu stiu si poate nici El nu stie sau nu vrea sa imi spuna. dar tacerea... tacerea e de aur. si eu nu am aur , doar argint sau pamant cu care sa ma infasor. in ignoranta asta si fuga asta unul se intreaba si celalalt alearga. nu sunt asa cum ai crezut, nu sunt asa cum am crezut, nimic nu are sens si nu mai e lupta. e doar freamat de nestire si dezolare. nu e nici o mare de lacrimi insa , doar o lacrima scursa pe obraz in timpul zilei, doar un gand , doar un vis, doar o zbatere. ma impleticesc ca un natang de fiecare vorba si de fiecare vis. cand pierd un om e ca si cum as pierde un gand, un cuvant, un vers. sufletul meu e ciung acum doar de o mana si de un picior. aud sunetele, melodiile, imi vad mainile si gandurile dar nu sunt parca ale mele. mai zambesc rar cand e nevoie si cand mai simt ca trebuie sa o fac. in rest, universul meu intra in colaps. un fel de big-bang invers in care legile nu se mai aplica, acele legi in care credeam. nu am obiceiul sa perd oameni. de data asta am facut-o. durerea si deznadejdea ...sunt cele mai bune prietene ale mele acum. dar era altceva atunci. era cluj...

3 comentarii: