NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

vineri, 20 iulie 2012

te iubesc o.

De acord, ne puteam desparti altfel Cateva farfurii sparte ne-ar fi calmat Din linistea asta amara am decis sa iert Greselile pe care le facem din prea multa dragoste De acord, copilul din mine deseori te cerea, Ca o mama, tu ma-nveleai, ma protejai ... Ti-am furat acest sange pe care nu trebuia sa-l impartim ... Fara cuvinte, fara vise, am sa tip: - Te iubeeeeesc! Te iubeeeeesc! Ca un nebun, ca un soldat, ca un star de cinema, ca un lup, ca un rege, ca un om ce nu mai sunt ... Vezi? Asa te iubesc ... De acord, ti-am incredintat ale mele surasuri, ale mele secrete ... Chiar cele ce pot fi spuse doar unui frate ce este temnicer tacut... In casa asta de piatra Satana de privea dansand Atat de tare mi-am dormit un razboi care sa se termine cu pace … - Te iubeeeeesc! Te iubeeeeesc! Ca un nebun, ca un soldat, ca un star de cinema, ca un lup, ca un rege, ca un om ce nu maï sunt ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu