NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

miercuri, 14 noiembrie 2012

pur si simplu...

Pur si simplu imi lipseai si pur si simplu imi era dor de tine....atata doar. Atata cat imi lipsesti de obicei, nici mai mult nici mai putin. Atata cat ti-am lipsit si eu tie si atata cat ne vom lipsi unul de altul. Mi-a fost dor atata cat era nevoie sa te vad si sa iti tin degetele tale in mainile mele.
E greu sa vedem si sa simtim ca intalnim oameni si ca ne potrivim dar normele societatii distrug lucrurile subtile, lucrurile de care avem nevoie, o imbratisare de exemplu pe care as fi vrut sa ti-o dau.
Ne cunoastem de atata timp cat sa ne intelegem, ne intelegem atata cat sa ne cunoastem. Stii sa accepti si sa asculti. Asta e motivul pentru care te caut. Asta e motivul pentru care ma gandesc la tine. Asta e motivul pentru care ma pastrezi in suflet...
Stii ca nu te iubesc si stiu ca nu ma iubesti. Iubirea e doar un cuvant.. Nu ma intreba de ce. Ti-am spus ca sunt impotriva normelor. Nu mai cauta raspunsuri, traieste-le, fara sa gandesti la ziua de maine. Ce simtim e acum nu maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu