NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

vineri, 30 septembrie 2011

Stii, ma intrebam ...asa intr-o doara, cat poate de mult un om sa cada, sa greseasca , sa fie blamat, scuipat si aruncat la pamant si in comparatie cu asta cat de mult putem ierta, accepta, iubi, strange in bratele ochilor nostri plansi pe cel ce a gresit sau poate nu. Imi amintesc cum ai fugit acasa sa vorbim si imi spuneai ca ai transpirat alergand, toate clipele alea cand tipam unul dupa altul intre imbratisari si saruturi in care porii nostri se contopeau si faceam dragoste cu fiecare celula pe care ne-a dat-o Dumnezeu, cand ochii nostri alergau in perechi una dupa alta pe strada mantuleasa, plina de mister si spirit des ca norii toamna , cand m-ai asteptat seara la autogara, si vazandu-te privirea mi-a cazut in pamant de patima si emotie, sau seara in care ne-am cunoscut, asa plina de emotii cu cer senin, si o luna prin care Dumnezeu imi soptea despre tine sau clipa in care ma asteptai in gara din cluj si te-am atins pentru prima oara si am mirosit palmele tale umede. Si iata ca acum nu ne mai putem vorbi si suntem ca doi copii aruncati la capetele infinitatii care se mai intalnesc cateodata in punctul zero de pe axa sa mai povesteasca ca si cum dumnezeu s-ar fi pus in calea lor sa le strice castelul de nisip facut in bataia valurilor. Dar poate , intr-o zi cand se va intoarce simultan cu fata la amandoi ne va lega mainile pe veci pana dupa viata si dupa moartea si dupa moartea cea finala de dupa moartea aceea decare ne temem cu totii. Te voi astepta pana cand moartea ma va lua dintre toti , voi astepta sa imi ceri sufletul in palma ta , atunci umede de dor, sa raman al tau, sa mor mangaiat de tine privind spre cer spunandu-ti ca te iubesc cum nu am mai iubit si nu a mai iubit nimeni, sa parasesc trupul meu si suflul meu sa iti curga printre palme, sa te sarute, fara sa stii, sa iti stearga ultimele lacrimi.
Te voi astepta pentru totdeauna, te voi iubi infinit, acolo unde esti, la capatul celalalt de infinit, intorcandu-ma mereu spre tine, tinandu-te de maini si de buze, strangandu-te in brate cu fiecare rasuflare....
Cere doar sufletul meu si e al tau , pentru vecie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu