NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

duminică, 8 ianuarie 2012

apendictomie

Ma doare fiecare celula cand te vad, ma uimesti de fiecare data si reusesti sa ma aduni si sa ma scazi din viata ta cum vrei. Ma ai si ma alini doar cu privirea, ma arunci si ma iei , te ador si ma urasti de fiecare data cand ai ocazia. Si nu stii sa apreciezi coloana vertebrala, bunul simt, buna crestere, valorile pe care le astepti de la cineva. Incetez sa mai exist pentru tine. Mor si inviez in alta viata fara tine, fara iubirea ta.Te vreau si te iubesc mai mult decat atunci cand ai venit.Esti sufletul meu si mana mea din desert, apa mea si aerul meu.Dar in gradina mea esti cel mai frumos trandafir care infloreste in fiecare dimineata si moare seara.Si te ud in fiecare zi sa rasari in zori. Am mintit cand am spus ca nu te mai iubesc, am mintit cand am spus ca nu te mai am, am mintit cand am spus ca nu ma doare. Daca ar fi sa inventez un cuvant acela ar fi "doriubireplanscantecimbratisaresarutteadorteasteptpanamoarteanedetreaptamavaluapantecgolcemaastepti". Esti ce mi-a dat Domnul si ma supun lui.Imi privesc mainile si nu stiu de ce nu esti in mainile mele acum sa ma saruti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu