NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

miercuri, 11 ianuarie 2012

nu stiu

Nu stiu cand vei putea sa ierti, sa ma ierti, nu stiu cand voi putea sa ma iert , sa te iert. Asteptarea nu isi mai are rostul sau.Te mai vreau dar nu asa mult, nu asa ... Nu pot fi dumnezeu . Te rog sa ma ierti. Sunt om....un simplu om care insa poate ce iti doresti. Daca ma auzi sa dai un semn....sau jumatate de semn. Sau un sfert...e de ajuns.Cuvintele mele sunt pe moarte si isi cauta groapa in cimitir. Si pe fiecare mormant e scris si numele tau.Daca pleaca toate voi ramane mut, un mut ganditor care asteapta ca tu sa fii hristosul, cautatul, unsul care sa le reinvii ca pe lazar. Mi-e imposibil sa iti spun ca mi-e dor de tine, ma doare sa ma gandesc la tine, mi-e greu sa te alung, mi-e dor sa te apropii, ma intreb cand vii,cand pleci. Imi trec prin minte scenarii si pe langa mine atatea circumstante.E ca intr-o inchisoare, e ca intr-un acvariu in care dau apa lao parte sa te gasesc. Doamne , daca nu ai fi existat, daca nu ar fi fost seara aia in care am vorbit la telefon sa iti spun ca merg dupa tigari, daca nu ar fi fost atatea, rasul tau, acele vorbe, acei pasi impreuna mereu prin cluj, plansul tau, tipetele tale, mirosul tau, atingerea ta, acel "intine" de care sunt dependent, acele saruturi pe care mi le imparti ca oricui altcuiva din viata ta. Si unele cuvinte au murit.Nu mai pot sa te cant, sa te strig, sa spun te iubesc. Esti cutit, eu sunt rana ....De-ai sti cat te-am iubit, mai mult decat pe mine, decat pe Dumnezeu, mai mult decat pe cei ce imi fac bine sau cei ce imi fac rau....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu