NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

duminică, 9 septembrie 2012

de tine, despre tine, laga tine, fara tine

Iti auzeam rasuflarea calda in umarul meu in timp ce ma sarutai. Era o lumina palida in camera si puteam sa iti vad ochii caprui si parul asa negru. Ma inveleam cu tine si iti sopteam intr-0 alta limba ca ma unesc cu tine. Simt cum imi curgi prin vene. Ma apropii sa te respir si patrund carnea ta moale. Tresari. Zvacnesti la fiecare atingere. Te incovoi ca un arc si spatele tau devine ispititor. Gleznele tale ma apasa pe spate primindu-ma iar si iar. Iti beau lacrimile si te adun in bratele mele, asa frageda si timida. Eram doar noi intr-o camera luminata suav. Era ca un rai, ca si cum edenul era in palmele mele si raul curgea prin amandoi unindu-ne. Ma simt murdar daca nu esti langa trupul meu. Nu ne-am mai jurat iubire, nu are rost,e tarziu, dar ne iubim ca doi nebuni, fara resentimente. Esti atat de ....a mea ca as putea jura ca esti un ochi al meu. Ne amestecam printre porii pielii si suntem asa departe unul de celalalt. Stii ca mi-e dor de tine. Mainile mele te-au sarutat de atatea ori. Te astept sa vii,sa ne vedem din nou in acea camera, sa bem whiski, sa te ador asa cum te-am adorat prima oara cand ma intrebai daca stiu ce vreau sa fac. Te vedeam plangand cand intram in tine. Te tineam in brate. Te astept sa vii in aceeasi camera de hotel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu