NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

vineri, 3 februarie 2012

de ce am devenit ateu sau galceava matematicianului cu Dumnezeu

Am simtit sfarseala asta, moliciunea asta ca si cum as cadea de pe picioare. Dumnezeule , nu mai vreau sa ma cert cu Tine, nu mai vreau!!!! Ia-ti crucea inapoi . Fa-ma liber. M-am saturat sa tot fii Tu stapanul si eu robul, sclavul. Fa-te prieten cu mine sau nu poti, Tu cel care le poti pe toate? Ah, da , cunosc fraza clasica: "am incercat dar tu ai intors spatele" . Bla-Bla. Penibil pentru cineva intelept. Dar tot eu sunt vinovatul ca nu am inteles ce ai vrut. Poate ai uitat ca nu suntem deopotriva? eu sunt doar un om???? Nu stiu ce vrei si nici nu te faci inteles. M-am saturat sa te arati chipurile prin ceilalti si sa vorbesti in parabole. Da exprima-te simplu sa te pot intelege! E ieftin ce faci Tu. Nu poti spune in fata sau nu vrei! fara semn de intrebare. Imi stii sufletul cica, pentru ca toti spun ca le stii pe toate dar te joci in continuare, un joc insipid si firesc, uneori stupid. Ca sa ce? Sa fiu vreun sfant al tau care mananca lacuste? Asa sunt bineplacuti tie oamenii? Probabil razi si te doare in cotul tau dumnezeiesc. In timpul asta mor oameni, sunt saraci, sunt nedreptatiti si nedrepti, sunt suferinzi . Oooo da, si asta e incifrat si noi nu intelegem caci nu iti cunoastem pe deplin voia. Voia cui? Voia vreunuia din slujitorii tai? Esti drept? Esti intelegator? Probabil ca imi vei raspunde prin "oamenii" tai ca abia ma mai rabda pamantul de cat sunt de pacatos. Sunt argumente si raspunsuri ieftine. Se gasesc la piata. Si ma astept si de data asta sa imi spui ca Tu nu poti fi limitat de argumente logice> Tu functionezi in afara logicii. Probabil. Dar eu functionez in sfera asta pentru ca Tu ai facut sa fie asa. Ai uitat? Iata motivele pentru care nu mai cred in Dumnezeul de carton pe care il construiesc oamenii. Esti o ILUZIE!!!!!!!!!!!!! Nu am nevoie de iluzii ci de certitudini. De aceea de azi inainte nu mai cred in Tine. S-a sfarsit. De azi inainte sunt sigur ca existi. Esti si atata tot.Imi iau ramas bun de la constructe si ritualuri inutile, versatili nesatui care te venereaza, habotnici persuasivi si lamentati. Te refuz in felul asta.Asa cum Tu nu vorbesti cu mine asa nu ii accept nici eu. Esti si fara astea. Hai, coboara, sa vorbim la cea mai ambigua si imputita crasma , sa em vinul adevarului. Nu am nevoie sa te vad sau sa te pipai. ESTI! Sunt satul de bice peste suflet, durere, lacrimi, lectii de viata, cazaturi, piedici puse doar ca sa inteleg. pot face ceea ce imi sta in putinta si fara sa faci astea. Sunt satul de mecanisme rafinate. Ma arunci in groapa ca sa ma scoti mai intarit. Iti face placere sane numim robii Tai, iti face placere sa stam in genunchi si sa Te rugam. In timpul asta cei ce ne asculta stau in picioare. Deci nu poti sta cu oamenii de vorba ca cu niste prieteni? Ne inveti durerea ca sa poti sa ne lovesti. Dai , apoi astepti sa te rugam sa ne mantui. A mea e vina ca te vad asa? Asa m-au invatat despre tine! Vrei bani, case marete in care sa stai, desi nu incapi in ele. In toata perfectiunea Ta vrei bani, lumanari, faina, vin. Ce faci cu ele? Nu tu le creezi? Aaaa, era sa uit. Raiul si iadul. Care le e sensul si necesitatea. De ce? poti chinui si aici. Si se intampla. Cei ce nu au mancare sa isi hraneasca pruncii nu sunt deja in Ghehena? Si cei ce se indestuleaza si fura pe spatele altora nu sunt in rai? Si toate povestile despre suflet si incarnari...Unde le pui? TOATE SUNT PARERI!!!! Ale noastre> In timp ce universul creat de Tine functioneaza dupa legi. Acolo esti Tu. Asa te inteleg eu, mediocrul. Ma voi odihni doar atunci cand ultimul pumn de tarana il vor arunca peste mine. Si timpul e aproape. Pana atunci te voi cauta Dumnezeule, Te voi rastigni in fiecare zi pana voi intelege.

5 comentarii:

  1. De departe cea mai sincera marturisire de credinta (sic!) pe care am auzit-o de mult mult timp! Si cea mai sincera si curata spovedanie. Cel care nu este onest cu sine insusi si cu ceea ce simte se minte daca crede ca e onest cu Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu consider ca ai dreptate... Nu Dumnezeu zice ca are nevoie de case,bani,faina si etc... Daca donezi bani saracilor nu inseamna ca ii trebuie lui Dumnezeu.Si partea cu oameni mor...daca nu ar muri atunci ce s-ar intampala... Nu cred ca e vina lui Dumnezeu pentru actiunile noastre

    RăspundețiȘtergere
  3. si ca sa inteleg
    Tu crezi ca exista,dar nu esti de acord cu existenta lui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa iti arati identitatea.... nu vreau ca cineva sa imi dea dreptate. dumnezeu nu e vinovat de nimic. doar noi ca il construim si ne uitam la el stramb. daca banii si faina s-ar duce la saraci ar fi ok, dar daca se duc la porcii din grajdurile popilor asta nu e ok. Si nu cred ca ai inteles pana la urma de care dumnezeu e vorba. ca sunt doi....

      Ștergere
    2. la nici una din intrebari nu pot raspunde cum te astepti. a crede pt mine e una si a fi sigur ca acel lucru exista e alta. dumnezeu daca exista cum crezi tu are nevoie de credinta ta de a mea nu cred ca are nevoie

      Ștergere