NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

vineri, 2 decembrie 2011

nopti de craciun

Stii, te-as vrea langa mine , sa impartim o seara de craciun, cu bradul acela verde mirosind a iarna si a vara in acelasi timp, sa stam in fata sobei , cu un pahar de vin in mana si cu cealalta mana sa ne tinem si sa ne sarutam, sa ne privim in ochi si sa desfacem cadourile de sub brad, nerabdatori , sa ma saruti si sa imi multumesti pentru ca ne putem auzi, sa iti multumesc pentru ca esti langa mine. Sa te iau in brate si sa te ridic si tu sa imi saruti fruntea , sa te uiti la mine nedumerita.Si cu un ochi sa ma razi si cu celalalt sa ma plangi caci maine nu stii daca ma vei mai vedea. As intinde timpul asta la infinit, si fiecare secunda ar curge mai incet decat cea dinainte. Te-as lua in brate ca pe un prunc, te-as saruta de nenumarate ori. Si in timp ce lemnele trosnesc in soba, sa aprind lumanarile si sa le imprastii prin casa , sa incep sa cant o colinda si tu sa plangi ca un copil asa cum ai facut cand te iubeam noptile. Sa iti aduc turta dulce din bucatarie si portocale. Si in timp ce savurezi vinul amestecat de tine cu portocale, printre cuvintele pe care le zici si mi le spui doar mie la ureche, sa te dezbrac incet , de tot ce ne tine , de tot ce e in plus, sa fim ca atunci cand ne-am nascut. Voi pune melodia ta preferata si vom dansa printre luminitele de craciun , in timp ce o sa te tin strans de mana ca un copil, goi amandoi, pe parchetul cald , calcand uneori peste pasii tai. Iti voi spune la ureche o poveste de craciun si dansul nu se va termina curand, nu mai curan de atunci cand voi termina eu soaptele. Iti voi mangaia pielea si iti voi saruta gatul tau arcuit in forma buzelor mele. Te voi aseza in pat si te voi saruta ca si cum as bea apa, de la talpi pana la frunte asteptand sa tresari , sa strangi in pumni cearsaful si sa zvacnesti la fiecare sarut al meu. Voi astepta unghiile tale sa imi strapunga spatele printre cuvintele tale. Sa te aud cum respiri cand ma cuibaresc in tine , intre coapsele tale, sa iti tin mainile tale in pumnii mei si sa te sarut, sa te iubesc pana dimineata, sa ne bata la usa colindatorii si sa ii primim cu mere si nuci, ca in timpurile de demult si bratele mele sa te cuprinda la plecare. Ce pacat ca nu avem nici anul asta o noapte de craciun , sa ne bata la usa colindatorii, sane tinem de mana in timp ce ne canta in fata usii,ce pacat....ce pacat ca nici craciunul asta nu e craciunul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu