NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

luni, 12 decembrie 2011

te voi astepta, singura mea iubire

"pana cand trup nu voi mai fi, eu voi astepta pana cand timpul va pieri eu voi astepta pana in amaurgul clipelor eu voi astepta pana vom fi din nou doar zbor eu voi astepta pana peste efemer eu voi astepta pana cand totul imi va fi cer eu voi astepta pana in amurgul clipelor eu voi astepta pana vom fi din nou doar zbor eu voi astepta pana vom fi doar respirand eu voi astepta pana cand vom f doar gand din gand eu voi astepta pana cand vom fi iar roua plansa in zori eu voi astepta pana vom fi iar cantec si culori eu voi astepta, Iubïrea Mea" pana cand trupul tau e frant, eu voi astepta, pana vei fi al meu fiind, eu voi astepta. nu stiu cat voi mai pot striga, cat voi mai trai, cat voi mai putea sa traiesc asa, gandindu-ma la tine.Imi esti in minte si ma copleseste, totul. Nu mai vad si nu mai aud, nu mai gust. Cat mai trebuie sa strig pana auzi, pana vezi , pana itit amintesti toti pasii care au fost impreuna, mainile acelea legate pe veci, mainile acelea mici care ma mangaiau si ma sarutau de fiecare data.Si gara aceea care plange dupa tine, dupa noi, in care nu voi mai putea sta vreodata stiind ca ai plecat cu ultimul tren pe o melodie , pe mai multe....Si toti acei pasi impreuna, prima plim tinere de mana , ca doi adolescenti tampiti , prima ninsoare, primul vant de toamna , primul telefon, primele vorbe in care nu m-am ascuns. prima atingere, primul sarut, prima privire, prima atingere, prima noapte, prima nopate de iubire si tandrete, prima tigara de dupa. Nu te pot uita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu