NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

joi, 24 noiembrie 2011

cunoastere persuasiva

Te-am cunoscut mai mult azi ca oricand din literele tale, din dorul tau, din mania ta.Pastreaz-o, mania pentru cand va trebui sa te lupti cu mine sa ma salvezi, sa ma aduci pe drumul tau. Pastreaza mustrarea pentru maine si pentru toata viata caci eu stiu sa iubesc din tot sufletul, din tot sufletul tau si al meu si pot duce poveri. Am intalnit un inger si sunt fericit , un inger pe care il visez si care ma tine in brate si in visele mele.Acum stiu de ce mi-e dor: de eternitate, blandete, candoare, sinceritate, adevar. Uneori mi-e sete de tine. Si ochii tai sunt apa mea vie.... Timpul insa , timpul ne condamna la batranete, la trecere. Nu il lasa, tu cea care stii taina lui....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu