NU VA GRABITI, NU VA GRABITI...AJUNGEM TOTI...

duminică, 27 noiembrie 2011

nu

Nu te mai vreau sa te aud, nu te mai vreau sa te vad, sa te simt, sa te am . Mi-e mai bine singur printre spinii mei, printre diminetile mele singur, printre paharele mere de bere si de cafea, liber , fara incurcaturi, fara tremur ca nu ma poti iubi sau ca vreodata ma vei parasi. Sa nu mai stam la aceeasi cafea, la acelasi ceai, la aceeasi masa sa iti spun cuvantul dor, noapte sau zi. Mi-e bine singur , asa cum sunt, impatimit, slab , puternic de tine, indragostit pana peste cap de ochii tai, lasa, e mai bine asa.Ai fost iubire , ai fost vis dar ai fost. Atat. E un mod de a spune lucrurilor pe nume , e un mod de a regasi realitatea si de a ne regasi asa cum suntem nu cum am fi vrut sa fim . Am uitat noptile acelea de vise, de nesomn, de ganduri, am uitat tot, desi te mint acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu